Tuesday 26 November 2013

Kesakitan KEGUGURAN tiada dengan Set Berpantang Shaklee..



Assalammualaikum semua. 
Wah diam tak diam dah 3bulan lamanya BLOG saya ni sunyi sepi yea. Okeyyy. Buat pengetahuan u'olls bukan saya menghilangkan diri ekk tapi saya amat buzy dengan family, bisnes, kerjaya dan pengajian saya. Hah besarkan tanggungjawab saya ni but i'm still happy with my karier.

So hari ni saya nak kongsi pengalaman saya yang bleeding and keguguran baru je 5 hari lepas. Walaupun ramai yang berkongsi cerita diorang dan pengalaman mereka berkaitan keguguran ni. Kebanyakan diorang semua cakap kegugran ni amat menyakitkan dan lebih sakit daripada sakit bersalin. Lepas tu kena pulak berpantang selama 2 minggu seperti berpantang selepas bersalin. Tapi berbeza dengan saya yang rasa sakit ketika bleeding sahaja. Selepas menerima rawatan D&C atau nama penuhnya
'Dilation' & 'Curettage'. Syukur alhamdulillah saya tidak rasa sakit sangat seperti yang di war-warkan.

1st day selepas buat D&C memang saya akui terasa sakit di bahagian pinggang dan Miss V saya pun rasa berdenyut-denyut. Malam pula saya terasa seram sejuk je badan ni. Apa lagi tunggu?? Tanpa berlengah saya terus amik Set Berpantang Shaklee dan makan terus 2 biji B-Complex, 10 biji Alfalfa Complex dan minum Energizing Soy Protien (ESP). Lepas tu terus saya tidur. Alhamdulillah keesokan harinya, saya rasa badan saya sangat bertenaga dan segar bugar seolah-olah saya ni tak penah keguguran langsung. Sehinggakan saya boleh melakukan kerja-kerja rumah,memasak dan menjaga anak saya yang baru 11 bulan ni.

2nd day selepas keguguran tu, pagi saya bersarapan nasi goreng dengan minum ESP. Selepas itu saya teruskan pemakanan Set Berpantang Shaklee saya iaitu B-Complex, Alfalfa dan di tambah dengan Lecithin dan Vita E. Alhamdulillah kesannya ketara nampak bila petang tu sahaja saya dah boleh berjalan pegi shoping dengan husband and my kid cam biasa tanpa rasa letih dan kesakitan. Hah, u'olls bayangkan lah bertapa amazingnya produk Shaklee ni yea.

So saya kongsi cerita ni bukan kerana saya penjual Shaklee dan nak melariskan barangan saya. Tetapi saya suka menjadikan diri saya sebagai testimoni sama ada produk ini betul-betul berkesan atau tidak. So far after saya makan this produk. Perbezaan yang saya rasai amat memberi kesan Positif pada kesihatan saya. So saya ingin berkongsi perasaan saya dan nak wanita di luar sana merasai kehebatan
 Set Berpantang Shaklee ni tanpa mereka merasai kesakitan bersalin dan rasa bahagia menghadapi saat-saat manis berpantang dan tak perlu takut nak mengandung atau bersalin.

SET BERPANTANG SHAKLEE ni saya JAMIN anda mampu kekal sihat bertenaga dan anak anda juga sihat dan tidak akan terkena Jaundice.

Hah, hari ni dah masuk hari ke 5 selepas keguguran dan saya pun dah boleh pergi kerja seperti biasa menaiki moto hokeyy. Dasyat tak saya. hehe. Saya dapat MC pun 2 hari je.Termasuk sabtu ahad dapat ler 4 hari saya berehat di rumah. Ni ke ofis pun dengan berstokin dan bersweater bagai. Almaklum ler still berpantang 14 hari.
Ni ler Set Berpantang yang saya makan hari-hari :-)

Nah, ni ler rupanya Set Berpantang yang saya makan. U'olls mesti tertanya-tanya dan mesti nak tahu kan. Apa hebat sangat Set Berpantang untuk keguguran ni? Jom kita lihat Apa bestnya Set Basic Berpantang Shaklee ni. 




No comments:

Post a Comment