Thursday 11 April 2013

Testimoni Pengguna Set Penyusuan Ibu



Alhamdullillah selepas menggunakan produk penyusuan ibu ini. Susu saya semakin bertambah dan warna susu pun semakin pekat dari sebelum nya. Saya juga dapat membuat stock susu utk my baby time saya bekerja nanti dengan mengepam susu hampir 28oz sehari & dapat memberi direct bf utk si manja ku. My baby pun semakin boolat & beratnya semakin bertambah berisi & dia juga susah utk dijangkiti penyakit seperti demam, batuk@ selsema. Saya amat berpuas ati dgn produk ni kerana saya dapat memberi susu ibu secara esklusif buat 1st baby saya ni... Apa tunggu lagi? Adakah anda tidak mengimpikan penyusuan yg terbaik buat si manja anda? Cuba ler Set Penyusuan Ibu (klik disini)




Hasil susu ibu selepas penggunan Set Penyusuan Ibu Shaklee


Wajah my baby diusia sebulan dengan berat 5.1kg






No comments:

Post a Comment